Na hrvaškem oglaševalskem festivalu Dnevi komunikacije so Septolete® duo prejele bronasto nagrado effie.
Tvoje grlo je tvoja moč je glavno sporočilo tržnokomunikacijske kampanje za eno od najbolj znanih blagovnih znamk za zdravljenje bolečega grla Septolete® duo. Prek izbranih medijev nas opozarja na pomen grla, saj nam daje moč, da lahko povemo, kaj mislimo, da predstavimo svoje ideje in se zanje borimo, da nekoga potolažimo in da motiviramo.
Nagrada effie se podeljuje oglaševalcem in agencijam, ki so z argumenti dokazali neposredno povezavo med tržnim komuniciranjem ter doseganjem in preseganjem zastavljenih komunikacijskih, marketinških in poslovnih ciljev.
Nagrada je dokaz, da priprava komunikacije na osnovi dobrega razumevanja ciljne skupine z jasnimi cilji in ustvarjalno drugačnim pristopom daje prodajne rezultate in povečuje vrednost blagovne znamke.
* Izdelek se na različnih trgih pojavlja pod različnimi blagovnimi znamkami (Septabene®/Septolete® total/Septolete® ultra/Septolete® omni).