Krka je po stopnji odličnosti še naprej na samem vrhu med slovenskimi podjetji, predsednik uprave in generalni direktor Jože Colarič pa je najbolj prepoznaven in najuglednejši med slovenskimi direktorji. To je pokazala že šesta raziskava Odličnost slovenskih podjetij, ki jo izvaja agencija za tržne in javnomnenjske raziskave Ninamedia.
Slovenska podjetja so bila v raziskavi ocenjena na podlagi 20 kazalnikov, ki so uvrščeni v 4 glavne kategorije – prepoznavnost podjetja, uspešnost, ugled in trajnost. Krko sta splošna in poslovna javnost v vseh kategorijah ocenili visoko, kar naše podjetje uvršča med zelo prepoznavna, nadpovprečno uspešna, ugledna in trajnostno naravnana podjetja. Po ocenah obeh javnosti je dosegla najvišji skupni indeks odličnosti.
Poznavanje, ocena dela in ugled direktorja
Sodelujoči v raziskavi so poleg podjetij ocenjevali tudi slovenske direktorje. Končna ocena je rezultat vrednotenja treh dejavnikov – dela direktorja, njegovega ugleda in načina komunikacije. Prvi mož Krke Jože Colarič je pri predstavnikih poslovne in splošne javnosti dosegel zelo visoke povprečne ocene in se uvrstil v vrh lestvice. V raziskavi je izpostavljeno, da je ugled Krkinega predsednika uprave in generalnega direktorja neposredno povezan s stopnjo odličnosti podjetja.